ganska fullt upp.

Datum:2010-12-08 Klockan:22:36:57
Blivit ganska så sena inlägg nu idag. men har haft fullt upp hela dagen vilket då förklarar saken.
Skolan gick ganska snabbt ändå, efter följde ellen och emelie med mig hem.
sen kom sara en stund också, jag och emelie gjorde reklamfilm till svenskan, skönt att ha de klart också.
När både sara och emelie åkt hem så satt jag och ellen och pluggade engelska glosor och spanska glosor,
ska kunna 86 spanska glosor tills på fredag och både jag och ellen har som krav på oss
själva att vi ska ha mvg på detta också!!! fuuuuuck vilken press, men jag ska klara det..
Sen kom farmor och farfar och åt kvällsmat, sen dog datorn och blabla,
trodde den hade krashat, hade vart lite typiskt för då hade inte min svenska lärare blivit så glad
eftersom jag lovat att mejla ett skolarbete till henne innan 00.00 ;) men nu är det gjort!
ska alldeles strax sova. imorgon blir det nästan en vanlig dag, föreläsning om gymnasievalet (tror jag iaf) i aulan på eftermiddagen. lovat sanna att följa med och sola imorgon med. (y)


snygg emelie på matten idag ;)
GODNATT sweeties ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback