It takes a second to say "I love you", But a lifetime to show it.

Datum:2010-12-30 Klockan:12:09:10
Blev inte att jag vaknade tidigt som jag lovade mig själv. utan jag la mig senare än vad
jag själv hade räknat med, men så äre när det finns socialt folk :).
.
vaknade av alarmet på mobilen, sen ringde jompa och frågade om jag kunde passa elita
en stund. och jaa, de va bara att gå upp och klä på sig, så nu sitter hon jämte mig och kollar
Hanna Montana the movie .
.
Har inte så stora planer på dagen, men anar att ellen kommer någon gång,
funderar på att försöka få henne med mig ner till ica sen och köpa glass, chokladsås och maränger! :D
yummi .
.
nyvaken..

PUSSS .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback