suffer my way through.

Datum:2010-12-07 Klockan:17:43:29
Hejsaan.
vaknade med världens tandvärk som gjorde så ont ända ut till käkarna och upp till hela huvudet.
Det är hemskt, har bara haft så ont en gång innan. Gjorde så ont så jag egentligen
ville stannat hemma och bara sova igenom smärtan, men känner att jag inte har råd med att
missa skolan mera nu, alltså alvedon eller något annat hjälper inte så bra mot sånhär värk men jag slängde
iallafall i mig en alvedon och led lite inombords hela dagen, menmen.
Hade gymnasiebesök idag, tror jag vet vad jag kanske vill gå nu, men får se.
Emelie och Ellen följde med mig hem en stund, massa skratt verkligen, sen gick dom och träna
och nu sitter jag här och pluggar lite på predikat och subjekt, prov på det imorgon nämligen..
ska skriva en uppsats om en bok tills imorgon med.
så nu ska jag plugga och lyssna på musik och äta after eight (y) .

PUSSS .

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback