feeeting tumme upp för jullov!

Datum:2010-12-22 Klockan:20:42:33
Tjaaa.
jullov nu, nice.
Bytte julklappar med emelie, ellen och sara idag med. fina saker fick man, taaaack.
Sen åkte dom hem en efter en :( .. heheh oookej inte riktigt, sara åkte hem,
ellen och emelie gick och träna.
Under tiden så städade jag mitt rum, dammsugade. jävlar va bra jag är ;).

Men nu sitter jag och ellen och kollar på tv, 'bonde söker fru. HAHAH. dööör lite, fula hela högen.


HAHAHAH, skrattar ihjäl mig. ellen har damp, shit alltså. kolla bara ;d.

lite av kvällens:

bilden gör den inte riktigt rättvis, men målade naglarna i guld innan.


vanilj ljus in my ♥

 

ha en trevlig kväll.


PUSSS .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback