when you smile, the whole world stops and stares for awhile.

Datum:2010-12-05 Klockan:18:14:15
Tjaaaa.
lite halvtaskig uppdatering i helgen..
fredag - stressig morgon, sara och jag skulle gå kvart i åtta men hon kom till mig åtta typ ;o
han inte gå till caféterian, när vi väl va i skolan hittade jag inte mina nycklar.
så hade varken hemnyckel eller skåpnyckel, kände mig handikappad hela dagen.
men som tur va kunde läraren öppna mitt skåp så jag kunde hämta skolböcker, egentligen
får dom bara öppna elevers skåp under en viss tid, och den tiden var egentligen över
men med lite fjäsk och ursäkter så gick det ju ;).
Fast sen ringde farmor och sa att mina nycklar satt kvar i dörren hemma, -.-. hehe jajaaa.
Resten av fredagen gick snabbt, bara en riktig lektion på hela dagen typ.
Åkte till mamma sen.

Lördag - färgade håret, firade thelma, umgicks med familjen och lite sånt bara.

Söndag - japp idag, åkt bil nästan hela dagen, satt i en bilkö ett tag p.g.a trafikolycka,
sovit nästan hela tiden, hehe.

men nu är jag hemma iallafall och har söndagsångest x 1000 , vill ha fredag igen..
liten kattunge, sweeet.







hoppas ni haft en trevlig helg.

PUSSS .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback