face difficult choices and difficult decisions

Datum:2010-12-09 Klockan:18:41:16
Hey där! haha..
Skolan gick så oooootrooooliiiigt segt idag, torsdagar.. a jag säger bara det.
Sista lektionen skulle vi gå på mässa i aulan om massa olika gymnasieval,
har hittat maaaasssssaaa intressanta gymnasium! ååååh fan va svårt detta är..
får ta o sätta mig ner och läsa igenom alla lappar och broschyrer jag nappade åt mig..

Sen gick iallafall jag ellen sanna och ebba och solade och sen vidare hem till mig,
chiilllll.
Men nu sitter jag här med 86 spanska glosor framför mig.. kan typ 40 än så länge,
fan va detta är jobbigt.. pluuus att man har matteprov b-del imorgon.
fyfaaaan va jag ska njuta 22/12 då man stänger dörrarna och kliver ut och har
ett helt jullov framför sig!
PUSSS .



Kommentarer
Postat av: saraemilia

sv: ohja (; <3

Datum:2010-12-09 Klockan:18:41:16
URL: http://saraemiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback