bad day?. no, bad week

Datum:2010-02-02 Klockan:21:02:18
Hejsan *

skolan va tråkig. började dagen hur dåligt som helst,
eftersom våran vikarie sa att vi inte skulle ha språkval första lektionen så
gick ingen dit. vi skulle ha ngt som kallas ' teknik åttan ' istället. 
men så säger alla lärare att den inte börjar förens 09:15 ! då hade
vi kunnat ha sovmorgon istället -.- ååh, jag som va döööö trött i morse.
menmen. resten av dagen va tråkig.
Fick även reda på att vi ska redovisa svedbergs ändå, trodde de va nästa vecka,
men nej de är visst på torsdag, och min grupp är inte klar än (!) åh panik,
bildredovisning också på torsdag (!) ännu mer panik.
hatar denna veckan..

efter skolan stannade jag och ellen i simhallen till kl fyra.
sen in och bada, ångbasta och bubbla. nice.
va väl hemma halv åtta.
Och nu sitter jag och halvkollar på tv.

hoppas ni iaf haft en bra dag.
 
                                               kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback