sunny thursday

Datum:2010-02-10 Klockan:23:22:28
Hejsan *

började dagen med att jag vaknade 07.15 och jag skulle ut och möta
sara halv, hade alltså bara en kvart på mig (!) lite panik eftersom jag hade
klädproblem o.s.v. vi har faktiskt blivit duktiga och gått till skolan nu i veckan ;].

första lektionen va hemskunskap men då kollade vi istället på en film som hette Juno.
den va dryg.
på hålet kastade albin en shampoo flaska på golvet i korridoren så de flög
shampoo på mig, på min hel vita tunika ;o och dessutom rött kill shampoo med  -.- .
hade ju so-prov idag, eller a om man ville, på alla världsdelar, länder och sånt.
man får själv lägga upp hur många världsdelar man vill skriva om,
detta provet pågår idag, imorgon och på fredag.

efter skolan följde ellen med mig hem. vi kolla på oth.
pluggade och sen åkte hon hem.
jag och pappa åkte till min faster för hon fyller år idag.
sen hem till farmor och farfar och åt kvällsmat.
sen när jag kom hem kollade jag på andra avenyn,
packade inför helgen och nu sitter jag här.

hoppas ni haft en bra dag.


slänger in en collage från i måndags*
eftersom jag är lite dålig på att läggga in bilder^^
bilden på liten del av min rygg ska föreställa ett rött märke på ryggen efter ett väldigt
varmt element^^


                                       kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback