tisdag.

Datum:2010-02-09 Klockan:20:31:51
Hejsan *

skrev jätte mkt innan men allt bara försvann för blogg.se har dampat sen igår (!!) -.- .

Skolan idag har iaf vart ganska dryg, speciellt på slutet.
började dagen med spanska, läxförhör på 40glosor typ och beskriva sverige. dt gick bra.
på idrotten hade vi fotboll basket och innebandy.men fick typ innebandy hela tiden.
tur de för resten va tråkigt och jag är så *host* bra på dt med ;]
gjorde faktiskt mål som tydligen inte giltades -.- och sen ett till som giltades :D what ever.

efter skolan åt jag och sen när pappa kom åkte vi till gislaved till ngn resebutik,
eller reseguid kanske de heter (?) iaf en som tipsar om olika ställen och hjälper
en att boka o.s.v. så nu har vi bokat till Thailand i höst (y)
när jag kom hem va ellen hos mig,
vi pluggade so och engelska. pratade om vad vi ska ha på oss och packa med
oss inför helgen och lite av nästa vecka (eftersom vi åker upp till min mamma,
hon fyller år + att vi ska hälsa på en skola) hahah :]
ellen funderar på att ta med hela hennes garderob ;), hm tveksamt låter de.

nu ska jag iaf ta ett bad, de går ändå inget speciellt bra
på tv:n ikväll.

hoppas ni haft en bra dag.

 Grattis till min morbror Mattias som fyller år idag.

                                                                          kisses ♥

Kommentarer
Postat av: E - min kamp

Kikar in och önskar dig en trevlig dag :)

Datum:2010-02-09 Klockan:20:31:51
URL: http://onereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback