tuesday. ' / kaos..(?)

Datum:2010-02-22 Klockan:22:57:12

Innan gick vi till ica och köpte lite mumsiga saker.
men när vi nästan hunnit hälften kom vi på att vi glömt köpa kaffe till pappa och té.
så jag drog sara med mig tillbaka till ica och köpte de medans ellen gick hem till mig sålänge^^
skickligt (y).
satt o snacka och vi har iaf planerat vad vi ska göra på studiedagen 9mars ;d.
Kollade på spårlöst innan.
Och nu sitter jag här, hörde på nyheterna innan, de är fan kaos i trafiken i hela
landet :o speciellt när de gäller tåg..
tänk om jag ska till mamma i helgen, hur ska jag ta mig fram då om inte tåg? ;o
vänta på centralen i evigheter där de mest yrar runt kriminella uteliggare..(?)
nae skulle inte tro de vaa :].
and tomorrow is a good day;
- (slapp) spanska
- teater (?)
- hål
- lunch
- klassråd
- hål
- kemi
(y).






- för idag.

nu ska jag sova.
natti ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

Haha söt är du! :))



Lust att ställa någon fråga i min frågestund? :)

Datum:2010-02-22 Klockan:22:57:12
URL: http://aamandagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback