ännu en helg förbi.

Datum:2010-01-31 Klockan:14:29:06

Hejsan *

knappt vart hemma så därför jag inte skrivit förens nu.
somnade i soffan i fredags och vaknade igår av att mormor ringde,
åkte med dom till borås oc letade efter present till min morbror, fikade
och jag (
mormor betala ;] ) köpte en skjorta, skärp och ett linne.
åkte hem och åt hos dom.
kom hem sen igårkväll, och när jag kom hem satt ellen hemma hos mig
i soffan :p. vi kollade på robinson, gick till ica. annars inte mkt.

vaknade vid kvart i tolv idag. inte gjort någonting typ.
skrivit lite till engelska redovisningen imorn,
och just nu kollar vi på Johan Falk 5. såg ju inte hela i fredags.

hoppas ni får en fortsatt bra dag.

                                                    kisses ♥


Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

Jag mår rätt bra :)

Datum:2010-01-31 Klockan:14:29:06
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: svar:

jag var tvungen att undersöka varför jag håller på att svimma så ofta men aldrig gör det.

Datum:2010-01-31 Klockan:14:29:06
URL: http://afolke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback