2010.

Datum:2010-01-01 Klockan:17:46:01
Nytt år - nya möjligheter (y)

jag och ellen gick ut vid tolvslaget. hela borås sköt raketer
lät de som. mkt fint.
första meningen vi sa:
nellie: varför dricker du denna champangen? den är ju as äcklig.
ellen: för jag vill bli fuuullll
:D.
skämt åsido men hon är bäst
:]
och en låt som vi kommer minnas är ' i got you on my minde ' .
vi stod ute och snacka om hur vi ska göra detta året så bra som möjligt,
massa saker vi ska göra. vi har liksom ett helt år framför oss ju (y).
vid halv ett inatt gick vi ut och gick lite, tog kort.
kollade på meangirls i typ 20min. sen somnade vi vid halv fyra.

vaknade vid halv ett idag. ellen trodde klockan va åtta, hahah :).
gjorde iordning oss, åkte hem, åt och kollade på en film som hette smekmånaden.
och ellen har nyss åkt hem.
har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på resten av dagen,
men funderar på att gå till farfar och checka hans nya mobil,
dock en nokia ;p hehehh. men han ville ha hjälp med att lägga in musik,
+ att han ringer på dolt nummer hela tiden och varje gång tror jag att de
är någon rastlös unge som sitter och busringer, så får ta bort de med.
dagarna går för fort. vaknade sent, gjorde iordning mig och helt plötsligt så är de mörkt
igen. så meningslöst. jag vill ha sommar nu! är trött på vinter.
jag har bestämt mig för att gå upp vid 7-8 imorgon bitti,
hahah jag vet, de låter sjukt :] men jag vill prova på att ha en hel dag framför mig ;)
håll tummarna på att jag klarar detta..

men just nu sitter jag och spanar in en mobil på nätet
sony ericsson c902. vill ha den faktist.
+ att den har bra kamera. jag vill hellre ha en mobil
men bra kamera än att köpa en vanlig kamera.
om jag väl vill ta kort så gör jag de med mobilkamera, och min mobilkamera
jag har nu är kass, 3,2 megapixel och ingen blixt eller nått sånt.

hoppas ni börjat eran första dag på detta året bra.

puusss, n. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback