duktiga flickor och våfflor.

Datum:2010-01-18 Klockan:22:02:52
Gick hem till sara innan vid fyra, där erica linnea och julia va med.
vi skulle göra våfflor, de blev..ehm, kaos (?) hahahah!
ett ägg föll till golvet, smet på hela diskbänken, sodastreamen pyste
över så de skvätte dricka över allt typ, men kul vare :D höhöhh.
Sen följde jag med och kollade på saras gymnastik.

När jag kom hem duschade jag, kollade lite på ' design simon & tomas,
sen lite på ' spårlöst, och nu sitter jag här.
Ska byta örhängen sen, mormor hittade såna örhängen jag ville ha :)
typ diamanter i olika färger. sen ska jag plugga lite biologi och läsa
igenom engelska texten.
och sen ska jag sova.
btw så gick jag och sara till skolan idag, snabbt för den delen också.
och imorn ska vi gå igen. duktiga flickor är vi.
och imorn blir de träna vid fyra, längtat efter de nu.

Hoppas ni haft en bra dag iaf. ♥

Kommentarer
Postat av: E M M A - den blonda♥

sv:

Jaha, vad myyyyys :D

kram

Datum:2010-01-18 Klockan:22:02:52
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Tack! :D

Plugga, blää!

På fredag verkar det ju bli mysigt! :D Planerat att ni skall göra något speciellt då? <3 Grattis föresten! :D

Datum:2010-01-18 Klockan:22:02:52
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback