en kväll med sara och ellen (y)

Datum:2010-01-04 Klockan:17:46:17
hejsan. 
             jag och sara kollade på american pie4 inatt.
             men jag somnade hela tiden typ^^.

idag vaknade vi vid halv tolv. vi satte på en film, raise your voice,
klockan rusade iväg och helt plötsligt blev den tre och vi hade fortfarande inte ätit.
så vi åt och sen va sara tvungen att gå för hon hade gymnastik.
jag gjorde iordning mig och gick till farmor och farfar för att låna deras dator.
så nu sitter jag här, väntar på att ellen ska komma med.
och så sitter jag och lyssnar igenom den killen som vi köpte mobilen utav, alla hans låtar^^
hahah, han hade inte tagit bort dem :) men de flesta är kassa.
Ikväll kommer nog sara också, så de blir lite gh och sing star och kanske film med flickornaaa (y)

puusss,
n. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback