jag gillar denna dagen.

Datum:2010-01-22 Klockan:18:20:48
Hejsan *

massa skratt och så är de fredag.
skolan idag va, cp? haha nej men den va helt okej :) speciellt på hålet, albin hade ryck
och bet mig på skon och knäet :( hahah.
på so:n hade jag och ellen krig ett tag, eller a med vatten ;].
efter skolan följde sara med mig hem.
och en kul sak som hände va att sara stod och sjöng as högt vid kylskåpet och jag
kommer smygandes och skrämmer henne, sara skrek som fan och ramlade ner på golvet
samtidigt som hon asgarva och rusa till toan ;) hahahah!
JAG ÄLSKAR FREDAGAR ♥

nu sitter vi här, jag kan knappt skratta eller spänna magen, har sån träningsverk
och i benen som jag sa att jag skulle få (!).

blir väl inte till att göra nått ikväll -.-
va med sara hoppas jag så har jag ngt att göra iaf.

kisses ♥

Kommentarer
Postat av: M A L I N : )

i helgen ska jag spela match mot skövde HF, och ha kalass för mig och ida som fyller 14 den 31 januari :D

Datum:2010-01-22 Klockan:18:20:48
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

skönt att de varit så lugmt:)

Datum:2010-01-22 Klockan:18:20:48
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Typ massa. xD Imorgon skall jag till min syster och så skall vi fira min födelsedag och på söndag skall jag nog och bada med min bästis! Själv?

P.s, Bloggandet kommer dock inte vara på topp!

Datum:2010-01-22 Klockan:18:20:48
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback