lördag.

Datum:2010-01-02 Klockan:14:09:47
tror ni jag kom upp vid åtta eller!?
nejnej. dum som jag är så stängde jag av alarmet i sömnen.
vaknade 10.35 igen och sen somnade jag om ytterliggare en timme.
fan va kass jag känner mig nu. ännu en halv dag bortblåst.
menmen. imorn ska jag fan klara de.

när jag väl vaknade gjorde jag iordning mig.
gick till expert och mötte farfar, skulle fråga efter sony ericsson c092.
men den va helt slut. nästan slut överallt förutom i malmö och stockholm.
så jag följde med farfar hem och kollade hans nya mobil, fattar typ ingenting på hans ju :p
men vi gick in på blocket och kollade om de fanns någon billig.
vi hittade en från habo i jönköping, ringde på den och den verkade bra.
helt ny, han har knappt använt den + att den va mkt billig.
så ska åka till jkpn imorn och kolla på den.

men just nu sitter jag och väntar på att sara ska komma hem.

puusss, n. ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

eller hur, det är inte många saker man inte vill ha!

Datum:2010-01-02 Klockan:14:09:47
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Emelie Elisabeth

tack så mycket, förresten!

Datum:2010-01-02 Klockan:14:09:47
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback