pingvin

Datum:2010-01-21 Klockan:22:01:34
Hejsan *

skolan idag va tråkig. inga hål eller nått.
efter skolan gick emelie och ellen med mig hem och åt, sen drog vi och träna.
i säkert två timmar, jag och ellen va skitduktiga speciellt på slutet, sprang rullband
så jag trodde jag skulle dö, okej kanske inte dö. men de va jobbigt.
och jag kommer säkert ha sån träningverk i benen så att jag kommer gå som en pingvin,
isf är de emelies fel, hon pressade ner mina ben så jag nästan gick ner i splitt ;o.

när jag och ellen kom hem till mig så gjorde vi ngn fysik uppgift.
kollade på tv och sen åkte hon hem.
bad pappa köpa den nya frida tidningen till mig, men så kommer han hem med
frida's vinterspecial som jag redan har dessutom -.-
så åkte nyss ner och bytte.

imorn äre äntligen fredag (y)
konfa på lördag från tre till halv åtta -.- söndag blir de borås kanske (?) träna (?).. nått sånt.

hoppas ni haft en bra dag.
                                            kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback