tränat och pluggat, no time över, typ..

Datum:2010-01-19 Klockan:22:04:30
hejsan *

har knappt vart hemma idag, därför ser både uppdateringarna och statistiken ut som den gör ;].

Idag va skolan seg, tråkig. efter skolan följde emelie och ellen med mig hem,
och åt, sen drog vi ner och träna, fasen va jobbigt de va idag, provade nya saker,
kände mig död efter.
sen har jag pluggat resten av kvällen, fattar knappt vad de verkligen är vi ska kunna,
men har gissat mig till och övat på de så hoppas jag övat på rätt saker bara, [
 har ju biologi prov imorgon ]
föressten så slipper jag redovisa engelskan imorn för vi ska på nån konsert istället.
fasen va jag tjatar om läxor och blabla. men de är typ de enda vi har nu.
usch..

hoppas ni haft en bra dag

                                                 kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback