trillat och blivit nerdragen i snöhögar,,

Datum:2010-01-11 Klockan:21:31:57

Nyss kommit hem!. eller okej inte riktigt, har vart hemma en timme^^
men svarat på lite kommentarer och kollat bloggar.

gick hem till sara innan ju, vi gjorde inte alls mkt.
sen sprang jag och erica hem till mig för hon ska låna min rosa mobil tills
på fredag.
åkte sen iväg och kolla på saras gymnastik.
men så säger hon när vi väl kommit dit; "
ehm, de va ingen gympa idag.."  hahah.

menmen, vi satt och kollade på andra som hade gymnastik och gick till willys,
erica puttade på sara så att hon nästan trillade i snön, men då trodde hon att de
va jag som gjorde de, så jag sprang över vägen, men den lilla skitungen hann ifatt mig,
men jag va inte beredd på att hon skulle dra ner mig i en snöhög och typ mula mig! ;),
den ungen ska få igen imorn ;p..
sen hade erica gymnastik så vi kollade lite på den. sen åkte jag hem.

hm, skolan idag va som vanligt. i stort sett allt va som vanligt. förutom att min grupp har syslöjd
istället för träslöjd.
- syslöjd
- matte
- engelska
- svenska
- lunch
- spanska
sen slutade vi vid två men jag och några till stannade till kl tre.
och mellan två-tre så ville ellen gå upp på en snöhög, och dra med mig, jag försökte
göra motstånd och hoppade på hennes rygg
. men hon lyckades på sätt och vis. de slutade med att vi trillade
rätt i snöhögen båda två, de va..eh kallt och, blött ;]. great alltså.



- för idag

när vi trillade i snöhögen:



nu ska jag ta ngt att äta!. och ikväll eller imorn ska jag göra ngt jag inte gjort på länge..

kisses ♥


Kommentarer
Postat av: c

SV: haha okej :) bra köp (YY) ;)

Datum:2010-01-11 Klockan:21:31:57
URL: http://bbaracaroline.devote.se
Postat av: c

SV: haha okej :) bra köp (YY) ;)

Datum:2010-01-11 Klockan:21:31:57
URL: http://bbaracaroline.devote.se
Postat av: c

SV: ahah ojdå, nej min skoldag hr oxå varit fullt upp, dom dödar ju typ en första dagen :O haha

Datum:2010-01-11 Klockan:21:31:57
URL: http://bbaracaroline.devote.se
Postat av: fridha

tack detsamma :)

inte mycket funderar på att gå och lägga mig snart :) själv då?

Datum:2010-01-11 Klockan:21:31:57
URL: http://fridhafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback