'död' efter nästa vecka..

Datum:2010-01-31 Klockan:17:36:19
Ellen åkte hem innan vid fyra.
har typ inte gjort nått idag, söndagar är värdelösa..
sara räddar iaf resten av dagen/kvällen,
blir bio kl sju, new moon. igen. mycket bättre än att sitta hemma (y).

och denna skolvecka vill jag inte ens tänka på.

måndag -
hatar den dagen, + engelska redovisning
tisdag - hm, okej. månadstest i matte (?)
onsdag - vanlig skoldag tror jag (?)
torsdag - bild redovisning (vet fan inte hur jag och albin ska hinna eftersom allt försvann-.-..)
                svedbergs redovisning, för svedbergs företag (!!) är min grupp klara? nej 
                
great? nej verkligen inte ..
fredag - spanska prov.

jag kommer va död efter den veckan! :[ .
shit, jag kommer aldrig klara detta.. take me away to another place for a while.please.




bild från förra söndagen.

Kommentarer
Postat av: M A L I N :)

vad gör du :)?

Datum:2010-01-31 Klockan:17:36:19
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: Anonym

svedbergs är nästa vecka, alltså 11 februari tror jag. :)

Datum:2010-01-31 Klockan:17:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback