era frågor - mina svar

Datum:2010-07-30 Klockan:23:26:45

japp, nu kommer alla era frågor :).

- varför piercade du naveln? :)
*
för att jag tycker det är fint och velat det länge :).


- vilka kända bloggar brukar du läsa? :)
* jag brukar läsa paulinas, dessies, kissies och isabellas, hehe :D

- hur länge har du bloggat?
* sen i april 2009.

- vad vill du bli när du blir stor?
* jag har inte några sånadär stora drömmar, men jag skulle vilja jobba
på t.ex gina tricot, h&m eller bik bok eftersom att jag älskar sånt som har
med kläder att göra, dessutom så ser de himla intressant ut att jobba i butik ;D.

- några drömmar?
* japp, om mina drömmar kunde bli sanna så hade jag bott i vårat hus som vi sålde..
stort och perfekt.. vad tänkte mina föräldrar egentligen?! :o hehe :).

- ska vi till halmstad nästa vecka? ;)
* haha, ja ellen det ska vi (;

- hur gammal är du?
* 15 år, 4 månader och 23 dagar.

- vad är det bästa du gjort på sommaren?
*  fjällbacka när jag brände hela face't, kalmar, öland och varit med ellen och sara.

- vad är det tråkigaste som hänt på sommaren?
* det är nog att jag inte träffat mina vänner så mkt som jag hade tänkt mig,
många vänner har jag inte ens träffat en skolavslutningen. och när ett av gustavs ben
i handen stack ut på midsommarafton!

- hur sminkar du dig?
* concealer för att täcka fula ärr o.s.v, och mascara :) (ibland läppglans)

- vad är du mest nöjd med dig?
*
hm.. det är nog att jag längre inte skäms för att visa mig osminkad.

- har du någon kille?
* nepp tyvärr, hihi :(.

- favoritfilm?
* mandy lane, 50 first dates, jennifers body.

- favoritgodis?
* måste nog vara kinapuffar! :D synd att jag åt upp alla innan bara..

- hur gammal är du?
* som sagt, 15 år, 4månader och 23 dagar :)

- gymnasie?
*
nej, det kommer nästa år!

- jobb?
* nej, inget sommarjobb i år eller så.

- vad har du för mobil?
*
en iphone 3GS :)

- vem gjorde din header?
* jag själv faktiskt! :) min första jag gjort helt själv.

- när skaffade du blogg och varför?
* det gjorde jag i april 2009. för att jag tyckte det verkade kul, så jag ville
prova på det själv.

- ditt största misstag?
* hm..jag har väl gjort många misstag, men mitt allra största vet jag faktiskt inte..

- finns det något du skulle vilja ändra på? isåfall vad?
*
japp, det finns det. jag skulle vilja vara längre, ha ett fint leénde, vara rik,
bo i huset, ha en lägenhet i varberg.

- vem önskar du att du va ibland?
* paow för att hon verkligen vågar vara den hon är och stå för det, hon vågar
liksom gå i klackar varje dag vilket jag tycker är nice, önska själv att jag hade vågat.
dessutom så har hon en grymt snygg pojkvän ;).
eller så skulle jag vilja vara kenza för att hon är så himla fin!

- hur lång är du?
* kort borde du skriva.. men ca 157 kanske.

- varför började du blogga?
* för att jag tyckte det verkade kul, ville prova på något annat än bara bilddagboken.

- favoritmat?
* det måste nog vara typ tacos och thai silk :)

- drömjobb?
* redan svarat på det lite längre upp^^, men klädaffär tror jag.

- har du syskon?
* japp, två lillasystrar på 10 och snart nio år, och en halvbror på 10.

- vill du gifta dig och skaffa barn?
* ja det vill jag nog, i framtiden.

- hund eller katt?
svår fråga..båda ;D.

- vilken är din favoritfärg?
* tycker det mesta färger är fina, fast det beror på om det är klädesplagg eller inte :).
men en färg som jag inte tycker om så mkt är gul.

- favoritblogg?
*
har massa favoriter! :D t.ex: beautyfreaks, missextra, ellen, dessie, paulina, isabelle.

- favoritmusik?
*
vet inte vad det är för sorts musik stil. men några riktigt bra låtar är; i'm not afraid,
8 mile, love the way you lie, my first kiss.

- vad hände mellan dig och din förra kille?
* no feelings.

- var gjorde du ditt löshår när det inte var clips?
*
har en släkting som är frisör så hon hjälpte mig med det.
men hon har en egen frisörsalong i tranemo ;).

- var köper du dina kläder?
*
mest på gina tricot, h&m, bik bok, cubus.

- hur är det att vara så liten och smal? asså inget illa menat :).
*
jag lever ju med det, är ju van liksom ;p. men visst, det är inte alltid så kul
att vara smal och liten.. jag kan ju även också bli sårad, om någon t.ex säger
"asså det är inte så fint att vara så smal, inga killar gillar så smala tjejer",
det är ungefär samma sak som att nån säger "inga killar gillar feta tjejer"
men vad ska jag göra åt det liksom?.. jag äter som in i! :p

- när ska din mamma få en bebis?
* i oktober någon gång :).

- vilket är det bästa minnet med mig? (moa)
* det är nog när vi sov över hemma hos mig en gång då när det luktade avlopp ;p
och då när du tog på dig en palestinasjal över hela huvudet, heheh :D ♥

tack för alla era frågor! :)


Kommentarer
Postat av: sofia

jag åker till halmstad i morron , när åker du ? :D

om exakt en vecka eller vilken dag ? :P

Datum:2010-07-30 Klockan:23:26:45
URL: http://coccosbrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback