kändis nästa, sheck!

Datum:2010-07-23 Klockan:22:55:44
Idag gick jag faktiskt upp sju, vi lyckades! men bussen kom åtta -.-
eller nä, den skulle kommit åtta, men när vi skulle vända och gå mot campingen igen
hör vi bussen komma, run run run! :D vi hann iaf ;).
hittade inget sådär va, typ mascara, ansiktsservetter, två iphone skal och en halsduk.
och gissa vad jag ser när jag är vid sjalarna?!? film inspelning av den nya sessongen ullared.
och gissa vem som gick förbi om inte jag?^^ oh shit, typ kändis nästa, eller inteeee :).
dom skulle intervjuvat mig istället för tanten med dom fula hundarna och leggings röv som inte
ens ville bli filmad :(. menmen.
åkte till fbg och bada. inte gjort något mer speciellt.
precis gjort en header till en tjej som bad om de^^ haha, första gången jag testa,
men hon blev nöjd och det är ju huvudsaken.

dagens:





stickad från bik bok (ny) inte för att skryta men.. jag var den första
som köpte den i deras butik i kalmar ;) heheheh.


skor
nya


vit ring-gina tricot ny andra ringen-bik bok ny


ring-bik bok ny

si si. sov gott!
natti :*

Kommentarer
Postat av: Josephine

haha och den tjejen är jag^^ och Jag blev nöjd, så du får gärna göra flera Header till mig om du vill när jag har tröttnatt^^

Datum:2010-07-23 Klockan:22:55:44
URL: http://bloggarensblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback