NYTT!

Datum:2010-07-24 Klockan:20:32:16
Tjena mittBena!

som ni ser, lite nytt kanske :). jag blev så jäkla trött på designen och allt,
så jag tog modet och gav mig in på att göra en egen header^^ av mig,
helt amazing! men första gången måste ju alltid vara första gången (okej de lät dumt^^)
kanske inte så märkvärdig, men jag nöjer mig, för att vara mig liksom :).
och ett tack till gulliga saknade sara (<--länk) som hjälpte mig sätta in den och ändra bakgrund,
men tyvärr så syns inte datum och tid, men den står iaf på samma ställe fast de är svart
text därför syns den inte på svart bakgrund ;) menmen, bara att dra pilen där över så
gömmer sig datum och tid !
underbara ellen (<--länk) har även börjat blogga igen! så det tycker jag ni ska kika in på.

eftersom att pappa och syskonen har kommit och ska sova här med så måste
två stycken sova i tält. jag offrade mig! and daddy.
imorn åker jag hem, ellen kommer och sover hos mig :D niiicee.

ha en trevlig kväll för de ska jag!
  nä nu måste jag rusa, de luktar popcorn! ;D

sweetie.

Kommentarer
Postat av: ellen

ska blii suuuuper kul att sova över :D<3

Datum:2010-07-24 Klockan:20:32:16
URL: http://ellenakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback