I have tried

Datum:2010-07-20 Klockan:20:28:24
okej, jag har försökt att uppdatera. men dem har inte publicerats.
tråkigt nooog.
menmen, nu befinner jag mig iaf på öland. åkte ifrån löttorp igår och nu är vi i borgholm.
och föressten så har jag fått min ögonsten, en iphone, my pretty little thing :D:D:D heheheheh.
har försökt ladda ner spel och musik, inte klarat av men tillslut så råkade jag till och med få in fööör
mkt musik, all musik som fanns i datorn, heheh oops, + två spel, men jag lär väl mig hoppas jag.
idag har vi gått runt här i borgholm, badat i utomhus poolen.
och nu sitter jag här och gör typ ingenting.


t-shirten jag tänkte köpt.


suddig bild, men what eveeer. köpt!

observera att bilderna är från idag. de ni!

puss

Kommentarer
Postat av: stina

fin fina kläder du! och så har du en sån mobil oxå, din lilla rackare! ;) hahaha <3

Datum:2010-07-20 Klockan:20:28:24
Postat av: nellie

sv:

hihihi tack stina! :D yepp äntligen ;) haha <3

Datum:2010-07-20 Klockan:20:28:24
URL: http://nelliiej.blogg.se/
Postat av: viktoria

tacktack! :)

Datum:2010-07-20 Klockan:20:28:24
URL: http://viickaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback