shopping är mitt lyckopiller

Datum:2010-07-22 Klockan:22:25:56
heeeeej.
stannade vid ett shopping center på vägen, fick med mig hela ett par jeans, tröja, stickad tröja,
skor, hårband, tre ringar. ojoj :o shopping är mitt lyckopiller. så är det bara :).
nu är vi iaf vid ullared, jag o farmor har kommit överens om att vi ska vara först in i gekås imorn ;)
stööört, jag vet :D haha. ska kolla efter iphone skal.
sen drar vi vidare till varberg där vi möter upp elita. och på lördag kommer nog
pappa och syskonen ner dit med.
på söndag sover jag nog över med sara och ellen (?) :> måndag drar vi in till borås
och käkar på thai silk, och kanske sover över igen. myyyys ;d
längtar som in i bomben! längesen vi tre hittade på ngt nu, saknar det verkligen.
har nog ett par riktigt bra dagar framför mig om vi säger så :D.

nä nu ska jag bjuda på lite bilder och sen ska jag sova om jag ska orka
gå upp kl 07.00 imorn!


jeansen jag tänkte köpt, men de blev ett par andra.






natti :*

Kommentarer
Postat av: Lovisa Månsson

hello there sweetiii.

vart hitta du dom jeansen??



skit snygga.

svara på ett meddelande på facebook är du snäll.



puss

Datum:2010-07-22 Klockan:22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback