bara regn.

Datum:2010-06-09 Klockan:17:31:47
Hade en mycket bra kväll igår med ellen, emelie och emma, lagade
tacos, satt och snacka, inne på datorn och såg hälften av en film.
började halv nio med att spela minigolf i ösregnet, sen åka dressin (i spöregn! )
vi spåra ut 3 gånger p.g.a folk som körde på oss^^ slutade med att vi låg i de blöta
gräset sen^^ menmen.
slutade vid tolv, typ bara latat framför tv:n med täcke och kudde.
regnat sen man vaknade och regnar fortfarande.
denna dagen känns förövrigt som en evighet! :o borde de inte vara natt snart..

föressten så är de någon som bombat mig med 11 kommentarer (på bloggen) på engelska :o
helt cp.. samma person addade mig på msn men tog bort den människan sen.
tror nästan de är virus eller något.

känner mig helt död. så nääää, inga bilder.

   puss ♥

Kommentarer
Postat av: aeel

uscha det regnar här med ^^

btw följer du mej :)?



sv: haha jaa, haha as mkt klotter ju, och så snuskigt att städa i skolan ^^



haha, jassså :D jag tycker dom är sååå söta :D

fast ah jag är 171 igentligen , nu blir jag likom 5 cm längre, int så kul mene, ah hoppas folk sere på de positiva sättet att liksom jag har klack på korna och att dom inte tror ja är as lång, fast, det är snyggt att va lång men , :D

Datum:2010-06-09 Klockan:17:31:47
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

haha usch vad tråkigt med regn:/



haha va äre för galning som skrivit massa på engelska ^^?

Datum:2010-06-09 Klockan:17:31:47
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback