fram och tillbaka

Datum:2010-06-21 Klockan:18:14:50

dagen slutade ganska bra igår, fick ett ryck sen på kvällen och typ hoppade
studsmatta tills myggen och knotten nästan åt upp mig.
Idag vare att gå upp redan kl åtta, åkte med tåget till göteborg halv tio.
va i göteborg fram tills 14.40, de va ganska dryyygt kan jag säga.
sov typ på bussen hela vägen hem sen.
anledningen till att jag egentligen åkte hem va att hämta mer kläder
fastän att jag åker tillbaka upp till mamma imorn^^
men jag åker nämligen till fjällbacka på torsdag och stannar där en vecka,
kände att jag behövde med mig lite mer annat.

just nu håller jag på att "jagar" efter iPhone 3gs på blocket^^ hehe.

puusss ♥

 


Kommentarer
Postat av: K L A U D I A

jag har börjat uppdatera mera nu, ville bara säga det :D

KRAM :D <3

Datum:2010-06-21 Klockan:18:14:50
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback