nästan klar med allt..

Datum:2010-06-02 Klockan:17:04:57

Måste vara den varmaste dagen på året idag!

Skolan har iallafall vart bra, fysikprovet gick bra, hoppas jag.
har bara en inlämning i biologi och två inlämningar i fysiken, usch. menmen,
måste göras innan måndag. Det ska vi nog fixa, har som tur är Linn till hjälp!
ska iaf ta mig till team sportia och kolla efter en jacka,
sen ska jag fortsätta på min biologi inlämning.

liseberg imorn btw! :D:D
bland de bästa som finns! älskar fart och höjder (y)
 
                puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Bra jobbat go nellie go,,, TACK Linn du är super duper. Ha en underbar dag på liseberg Kram

Datum:2010-06-02 Klockan:17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback