no life.

Datum:2010-06-18 Klockan:15:40:13
massa FRÅGOR:

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 14
Vilken klass gick du i? - om  man ska va exakt så hade jag sommarlov^^
Vad hade du för hårfärg? - blont/orange ;o
Hur lång var du? - vet inte
Vem var du kär i? - ingen aning.
Hade du någon pojk/flickvän? - yes.
Vad brukade du göra på fritiden? - vara med vänner
Vilka umgicks du med? - mina vänner
Hur såg du ut? - typ..kort, blond/orange (?)
Var allt bättre då? - nja.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - nej.
Har du förändrats? - de hoppas jag!

Nu:
Hur gammal är du? - 15
Vilken klass går du i? - har sommarlov, men ska börja nian
Vad har du för hårfärg? - blont,
Hur lång är du? - 1.56 kanske.
Har du någon pojk/flickvän? - no
Vad brukar du göra på fritiden? - vänner, datorn, m.m.
Vilka umgås du med? - ellen, sara, bl.a.
Hur ser du ut? - så som jag gör :d

Har du..

Kramat någon? - ja
Sovit brevid någon av samma kön? - yes
Sovit brevid någon av motsatt kön? - si
Slagit ner någon? - på skoj.
Ljugit för en bra vän?  - kan ha hänt..
Svikit någon? - kan ha hänt, förlåt isf :D
Fuskat på prov/läxförhör? - oopsi, :)
Blivit kallad Bögjävel? - näe
Kallat någon Bögjävel? - kanske jag har.

Vem:
Skrev du senast till på msn? - anton.
Kramade du senast? - thelma
Sov du hos senast? - vetinte.
Kan du lita på till 100%?:  ellen och sara.
Är den finaste personen som finns? - finns många fina, men finaste vet jag inte
Vill du vara med just nu? - sara och ellen (är med dem nu ;) )
Ringde dig senast? - farfar
Skickade ett sms till dig senast? - emelie
Skickade du ett sms till senast? - emelie

Vad:
Drack du senast? juice
Köpte du senast? godis
Gjorde du igår? - sola bada, m.m.
Ska du göra imorgon? - inga planer.
Vill du göra just nu? -  sola :(
Åt du senast? - macka
Är närmast dig som är rosa? -  en tidning

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - no
Du har sårat nån så de börjat gråta - vetinte.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - si.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - no
Du har haft ett förhållande som varade över två år - no

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - hm, kanske jag har.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - kan ha hänt.
Jag har smygit ut utan lov - kanske.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ne
Jag har en hemlighet som ingen vet - inget stort isf.
Jag har fuskat i ett spel - ohja :d
Jag har struntat i ett prov - no.

DÅLIGA TIDER

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej.
Jag kan inte svälja piller  - nä usch.
Jag har tagit mediciner mot depression - nope
Jag har anorexi och/eller bulimi - ne
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - tyyyyyyp :)
Jag har vaknat gråtande - aa
jag har somnat gråtande - si.
 
DÖDEN
Jag hatar begravningar - ohja
Jag har sett någon dö - inte irl.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - tror jag inte :p
Någon nära till mig har begått självmord - nope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback