onödig dag.

Datum:2010-06-10 Klockan:21:55:07
Ganska väldig onödig dag idag.
kan ju börja med att säga att vi verkligen inte har haft tur med vädret.
regnat de mesa av tiden. Spelade brännboll från halv nio till typ elva,
dryyyygt verkligen! men vårat lag åkte ut ganska snabbt ;).
sen gick jag & nåra till skolan och värmde oss, fortsatte sen upp till badplatsen
för att grilla korv, vissa hade t.o.m badat :o haha.
man fick sluta sen vid tolv om man ville eller så kunde man gå tillbaka till skolan
och kolla på film.
men jag drog med hem till sara och kollade på twilight, och bara dega i soffan ;p
tog en sväng till ica och sen tog jag bussen hem.
Började packa när jag kom hem, fixade en massa saker tills imorgon,
försökt göra olika frisyrer, hade tänkt ha mitt löshår men de finns ingen som kan
hjälpa mig sätta i de. så de får bli som de blir.
har iaf nyss målat naglarna och ser sjuuukt mkt fram emot imorn!
tycker dessutom lite synd om niorna som måste lämna sina klasser :') hiho.

nä måste snart sova, ska upp extra tidigt för att duscha och platta håret o.s.v.!


tagen nyss, mörkt i rummet..heheh.

     pusspuusssmassapussar :D:D

Kommentarer
Postat av: aeel

idag äre sol här (Y) på skolavslutningen opch studenten och allt :D BRA

sv: haha mjo måste väl va ngt så^nt ^^

vadå skickar en en länk med ?

Datum:2010-06-10 Klockan:21:55:07
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback