dagens.

Datum:2010-06-07 Klockan:22:11:46
DAGENS PLAN: äta och sovaaa.
DAGENS KLÄDSEL: underkläder,leggings,linne, t-shirt, kofta
DAGENS HÅR: utsläppt oplattat
DAGENS SMINK: foundation, mascara
DAGENS ACCESSOARER: armband, klocka, örhängen
DAGENS VILL HA: sommarlov, fint väder, iphone (!!!)
DAGENS LÅT: någon på ellens iPod
DAGENS LÄSNING: inget speciellt.
DAGENS TV: top model 13.
DAGENS INKÖP: godis ;$..
DAGENS SAKNAD: fint väder.
DAGENS ORO: fint väder på skolavslutning och bröllopet (!?) ..
DAGENS DROG: mat mat mat. 
DAGENS ROLIGASTE: ellen.
DAGENS ILSKA: secret..
DAGENS FULASTE: ingen speciell.
DAGENS FINASTE: no idea..
DAGENS GODIS: olika
DAGENS HUMÖR: glad
DAGENS JOBBIGASTE: gå i regn när man är hungrig.
DAGENS BESVIKELSE: inget vad jag kan komma på.
DAGENS BÄSTA: allt typ.
ÖVRIGT: skolan är soft, och de är snart sommalov! can you belive it? :o, -noooo.


bild från i fredags i väntan på att tåget skulle börja åka.

Kommentarer
Postat av: aeel

sv; ahaja :D

hm, jag vene, studenten blir de iaf på fredag( ska kolla när min syster går ut, ) osså middag efter det,

sen om de blir bra väder blire tälta med flickorna vi ngn sjö :D

ngt mer vvet jag inte,



skönt med sommarlov nu, lr va tkr du :D`?

Datum:2010-06-07 Klockan:22:11:46
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback