100314

Datum:2010-03-14 Klockan:19:20:12
Hejsan *

K
ollade på 2012 inatt, sjukt bra va den filmen.
sen somnade vi vid två eller nått sånt.
vaknade vid nio men gick upp typ tio, heheh :).
åt frukost, gjorde iordning oss, satt vid datorn, annars har
vi inte gjort så mkt mer.
åkte hem till mig sen, spelade kort och sen åkte ellen hem.
pluggade till syslöjdsprovet som vi har tills imorn,
så nu vet jag vad; sömsmån,stadkant,trådkant,sicksack,raksöm,tät sicksack,
avigsida,rätsida,enkel fåll,dubbelvikt fåll, knappnål,synål,brodérnål,
ryanål,säkerhetsnål och stygnplåt är ;) för nån som ville veta :p,
onödig skit att kunna..
ska strax ta ngt att äta, kom på att jag bara ätit frukost idag än så länge^^

jag och ellen kom på innan föressten, att om inte snön hade vart kvar
nu så hade de vart vår. för jag menar, gå ut,blunda så kan man höra
fåglarnas kvitter. men så fort man öppnar ögonen ser man snö.
jag vill ha sommar, nu.

puusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback