15 !

Datum:2010-03-07 Klockan:21:30:06
Hejsan *

igårkväll satt jag och ellen och kollade igenom massa sommar bilder
på hennes dator i typ en timme.
fan va man saknar sommaren :o och massa minnen..
åkte hem sen vid elva.

Idag vaknade jag vid tio.
gjorde iordning mig och sen kom farmor och farfar hit och
gratulerade mig och gav mig presenter^^ sen fikade vi.
fick iaf converse, jeansjacka och pengar av pappa.
sen kom ellen till mig, inte gjort alls mkt, spelat kort,
övat på våran redovisning tills imorn, va hos lena innan.
sen åkte hon hem vid åtta.

nu sitter jag här och kollar på wallander-mastermind,
en av dem bästa wallander som gjorts :o.


bild från fredags.

                                                        hoppas ni haft en bra dag,
                                                        för jag har iaf haft en bra födelsedag (y)

            puusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback