fredag.

Datum:2010-03-19 Klockan:19:50:29
Hejsan *

skolan idag va bra. det är ju fredag ;].
- kemi ( kollade på film
-
spanska
- hål
- lunch
- svenska
- so
- matte.
skulle egentligen haft provräkning i matte idag men då
skulle alla ha månadstest istället.

Efter skolan gick jag och ellen hem till mig och åt.
Gick ner till fiket sen och fikade,
satt och prata om allt möjligt i en timme,
på svenskan skrev vi klart våran deckare, typ 10 A4 sidor blev det.
den borde tryckas till bok :o så jag och ellen snacka om
lite drömmar, heheh.
efter fiket gick vi till klädstället, sko affären, team sportia.
farfar körde till fyndlagret, behövde ett kollegieblock.

När vi kom hem till mig igen kopplade vi in en sladd från
datorn till stereon så man kan lyssna på spotify bl.a.
Ellen åkte hem vid sju.

Syskonen kom nyss också, och ikväll händer inget speciellt.
imorn äre konfa, tyvärr. från tre till åtta -.- .

hoppas ni får en nice kväll.

                                             puusss ♥

Kommentarer
Postat av: emma.

sv: tack :D

Datum:2010-03-19 Klockan:19:50:29
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback