huvudvärk

Datum:2010-03-01 Klockan:19:03:00

Hejsan *

vaknade imorse av att jag frös sjukt mkt fast jag hade tjockt täcke över mig.
skolan har vart seg och jag har haft ont i huvudet hela dagen.
slutade två så åkte hem då och åt mat eftersom de inte va god mat i skolan heller.
med lite mat i magen så släppte huvudvärken.
ellen kom med, vi kollade på tv.
spelat kort i nästan två timmar^^ och lyssnat på musik, snackat.

Nu sitter jag här och tänkte duscha snart.

[ blev inte på cykel till skolan eftersom de snöade på morgonen ;) ]

inget prov denna veckan, skönt de.

hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fin blogg!Hur mår du ?

Datum:2010-03-01 Klockan:19:03:00
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback