plugga.

Datum:2010-03-04 Klockan:21:41:54

H

ejsan *

s
kolan va dryg idag, inga hål på torsdagar som sagt^^,heheh.
på idrotten slog både jag och sara i tån, haha :(, henkie penkie gav oss plåster (y).
Efter skolan följde ellen och sara med mig hem, åt
och skrev lite på vårat svenska arbete, man ska typ skriva en deckare.
när ellen åkte hem kollade jag och sara på tv, satt vid datorn och plugga lite kemi.
När hon gått så har jag pluggat ännu lite mer kemi, läst 20sidor i kemiboken (!)
har nämligen test i kemin imorgon, första lektionen med -.-
och så har jag renskrivit vårat svenska arbete på datorn :]. (Y).

Nu ska jag ta ngt att äta och titta på någon film på datorn,
PS.I love you eller ' tre systrar och en mamma.

imorn äre fredag, lovely ♥
[
imorn vet jag inte om jag ens hinner sitta vid datorn, ska nämligen snabt hem
efter skolan och duscha och göra iordning mig, sen åka till mormor där mamma,jocke,nora,thelma
är, så ska vi fira mig.
]
om inte annat så får ni ha dt så bra.

puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback