sunny saturday

Datum:2010-03-06 Klockan:22:07:07
Hejsan *

I
går träffade jag mamma,nora,thelma och jocke hemma hos mormor och morfar^^
de va ju ett tag sen jag träffade dem.
fick även presenter av dom; leggings,tunika,adidas kofta,armband,jeansjacka,sjal,
pengar av jockes mamma och armband och ngt speciellt hårspray från jockes bror och hans fru.
sov hos mormor där sen.

Idag kom pappa och hämta mig och syskonen vid elva och vi åkte till gällstad.
typ första dagen på hela året det är någolunda skönt väder ute :o
kunde to.m slänga på mig skinnjackan.
hittade leggings och ett par converse som farmor och farfar betalade som
födelsedags present ;].
 ' När jag kom hem satte jag mig vid datorn,
kollade på junkyard och hittade en JL tröja och ett par blå converse som jag bara
måste ha :o så jag har lovat mig själv att inte shoppa upp alla mina pengar
i borås på tisdag ;] ellen och sara får hon hålla i mig..
haha nädå jag klarar dettta :d.

pappa körde mig till ellen vid halv sex.
vi satt vid datorn och sen kollade på date movie,
dt är nog den äckligaste filmen som gjorts ;o hahah,
alltså inte läskig utan typ bara overkliga saker.
Sitter fortfarande hemma hos ellen men ska strax åka hem :].

hoppas ni haft en bra dag.
puusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback