ellen sara, / borås

Datum:2010-03-09 Klockan:19:00:27
Hejsan !

sara hittade en present till mig tillslut :] ett par trasjeans (y)
efter gällstad gick vi till ica och köpte lite godis sen hem och kolla på
svenska hollywood fruar.
kollade i en solo tidning och ellen visade sina kunskaper.. heheh :D
lite senare doppade vi frukter i choklad, snackade och lite sånt.
somnade vid halv två.

Idag vaknade vi vid nio av att alla tre mobiler ringde på alarm^^
åt frukost, gjorde iordning oss,
sen åkte jag och ellen till borås.
gick på knalleland, träffade sanna och johanna där med.
sen åkte vi in till stan och åt på thai silk där vi träffade emelie.
gick på stan där, hittade två tröjor,bh,chinos och en foundation.
och jag vet, jag sa att jag inte skulle shoppa, men orka bry sig^^,

Kom hem vid fem, sen kom lena med sin present till mig,
sen svea väska (y) .
pluggade lite till kemi provet imorn,
men nu ska jag ta ett bad för har sjukt ont i benen, som växtverk.

hoppas ni haft en bra dag.



tagit bilden av sara

Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Alltså, du är sjukt ball! Du verkar super snäll och ha fett bra confidence. Sen är du galet söt med:)

You go girl!

Datum:2010-03-09 Klockan:19:00:27
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback