100524

Datum:2010-05-24 Klockan:21:52:47
Hejsan *

för de första så gick konfirmationen och de bra igår.
fick massa fina smycken och pengar igår med.

Idag gick skolan ganska snabbt fastän att måndagar brukar
vara värst. kan ju bero på att vi hade ganska mkt oförberedda prov,
både i engelska, svenska och spanska. alla direkt efter varandra med ;o.
slutade två och jag och sara gick och sola en snabbis och sen gick till fiket.
sara följde med mig hem sen så vi tog fyra bussen.
när vi kom innanför dörren möttes vi av en geting, heheheh.
men sara stängde inne den i en garderob och när hon sen skulle öppna flög
den rakt ut, och sara skrek ju kan man säga ;). vi har iaf fördrivit tiden vid
datorn och gjort lite på en pendelrapport som ska vara inlämnad på onsdag (panik!)
+ fysikprov på onsdag, idrotts prov på torsdag (ännu mer panik!)
känns som att inga av proven kommer gå ngt vidare bra..
Och föressten så har de typ kliat vid knävecket i två dagar nu och jag har trott
att de vart ett myggbett, och idag när jag satt och försökte plugga så kollade jag
om de va rött och de va helt rött. men de va inget myggbet, de satt en fästing där! :o
sjuuuuukt äckligt, drog iaf bort den och dödade den^^ men fortfarande typ svullet.

Nu ska jag ta en dusch!

       puusss ♥

Kommentarer
Postat av: josephine

Hej,. vart brukar du sola?:)

Datum:2010-05-24 Klockan:21:52:47
URL: http://bloggarensblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback