dagens..

Datum:2010-05-29 Klockan:22:02:10
DAGENS PLAN: dagen börjar lida mot sitt slut. så nej ingen speciell plan.
DAGENS KLÄDSEL: underkläder,leggings,shorts,tröja
DAGENS HÅR: utsläppt, keps (h)
DAGENS SMINK: foundation,kajal,mascara
DAGENS ACCESSOARER: armband, klocka, örhängen
DAGENS VILL HA: sommarlov, money
DAGENS LÅT: risen girl
DAGENS LÄSNING: SOLO
DAGENS TV: eurovision song contest
DAGENS INKÖP: keps, negellack
DAGENS SAKNAD: badväder
DAGENS ORO: hur jag ska hinna allt i skolan..
DAGENS DROG: jordgubbar
DAGENS ROLIGASTE: americans funniest homevideos
DAGENS ILSKA: blåsten
DAGENS FULASTE: en på tv:n, HAHA!
DAGENS FINASTE: I don't know..
DAGENS GODIS: olika
DAGENS HUMÖR: glad
DAGENS JOBBIGASTE: gå gå gåååå
DAGENS BESVIKELSE: inget vad jag kan komma på..
DAGENS BÄSTA: kusten, summerfeelings (y)
ÖVRIGT: skolhelvetet gör mig psykad..

Kortfattat och bra.
jag orkar inte.     puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback