går mig på nerverna

Datum:2010-05-20 Klockan:20:06:42
Hejsan *
stannade hemma från skolan idag för hade så sjukt ont i huvudet
för att tänderna spänner och drar. gör to.m ont i ansiktet, kinderna :(.
har tagit alvedon men nu kommer värken tillbaka, de samtidigt kliar som de gör ont.
har iaf kollat på tv idag, men sen började de åska så mkt så jag fick dra ut och satte
mig istället och kollade på bella & tyra show på datorn. fyfan va kissie skämmer ut sig! :o
kollade även på kenza, paow och dessie.
efter att piggnat till efter alvedonen så städa jag lite på rummet och damsugade åt mormor.
åkte och firade farfar lite sen eftersom han fyller år idag.
ska strax ta en till alvedon för nu värker de och kliar som in iii!

     puusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback