massa tummar upp.

Datum:2010-05-16 Klockan:16:57:54
Okej, glöm allt jag sa innan jag åkte.
lägret var grymt jävla roligt!

torsdagen började med att vi åkte dit vid tolv på förmiddagen.
hm..jag minns knappt vad vi gjorde i torsdags.
men vi fick välja våra rum och jag ellen och sara sov i ett rum.
övade även på de vi ska spela upp.
tror vi sjöng lite också och typ åt, åt och åt^^.

i fredags va vi ute och hade någon frisbee (stavning?) golf och
någon annan konstig idrottslek.
övade på de vi ska spela upp nästa helg.
på kvällen gick vi någon påskvandring, man hade typ ögonbindel
medans en av ledarna ledde en ute och så gick man igenom massa saker.
skratta även sjukt mkt på kvällen, "who stole the cookie from the cookiejar"
är grymt kul på kvällen speciellt när jimmy va med ;) hahhahah!

i lördags övade vi också på de vi ska spela upp.
på dagen delades vi in i två lag och skulle hinna med och göra
så mkt uppgifter som möjligt på tid, och de laget som hann mest vann.
på kvällen va de mässa, sen kollade vi på avatar på kvällen,
och filmen va mkt bra.
sen vid tolv när filmen va slut sa ledarna att vi skulle gå och lägga oss.
men alla vi konfirmander sprang upp till rummen allt vad vi orkade,
sen sprang vi ner till någon källare där UG va (ungdommarna, som var med och
hjälpte till) vi skulle busa med ledarna och gömde oss därför för dom :p.
vi sjöng iaf sankta lucia i hela huset och sprutade grädde på ledarna.
gömde oss i UG's rum, och efter ett tag hittade ledarna oss så de va bara att
gå och lägga sig.
men jag och ellen somnade inte förens vid tre inatt.

Idag va de segt att gå upp. men de va bara att äta frukost,
göra iordning sig och städa, städa städa.
fikade och sen åkte vi hem.
Nu sitter jag hemma hos mormor och halvkollar på tv,
är helt sliten efter denna helgen, har haft kramp i magen för
all skratt. men de va de värt. :d.
men nu ska jag dricka coca cola och läsa SOLO.

bilder från lägret kommer.

    puusss ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

Najs najs :)

Datum:2010-05-16 Klockan:16:57:54
URL: http://neuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback