när jag har tråkigt:

Datum:2010-05-06 Klockan:19:31:25
År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - blond
Hur lång var du – ehm..typ 154
var du kär i någon - yes.
Hade du nån pojk-/flickvän – ja.
Vad brukade du göra på fritiden – vara med vänner.
Vilka umgicks du med – emelie,emma,ellen,sara o.s.v. 
Var allt bättre då – i vissa stunder kanske..
Skulle du vilja gå tillbaks dit – ja.
Har du förändrats – inte så tror jag iaf :p

Nu:
Vad har du för hårfärg – blond
Hur lång är du? – 155
Vem är du kär i – no one.
Har du nån pojk-,/flickvän - no.
Vad brukar du göra på fritiden – vara med vänner,plugga,sitta vid datorn
Vilka umgås du med – ellen,emma,sara,emelie för de mesta                   
Hur ser du ut? – kort,blond, blågröna ögon 

Har du:
Kysst någon – ja.
Sovit brevid någon med samma kön – yes.
Sovit brevid nån med motsatt kön – jao.
Slagit ner nån – mjo men bara på skoj
Ljugit för en bra vän – har nog hänt, dock ngt man kanske inte ser positivt på.
Svikit någon – kanske jag har..

Vem:
Skrev du senast till på msn – philip
Kramade du senast – emelie
Sov du hos senast – ellen
Vill du vara just nu - ingen annan än mig själv.
Ringde dig senast – mamma

Vad:
Drack du senast – saft
Köpte du senast – tuggummi
Gjorde du igår – va i skolan, va med ellen och sara, kollade på gymnastik
Ska du göra imorn – va i skolan, åka tåg och buss,va med ellen och förblir med henne t söndag
Vill du göra just nu – spola fram tiden.
Åt du senast – köttfärssoppa
Är närmast dig som är rosa – min spanska mapp! :d

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – no idea..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – yes.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – hm, kanske jag har.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – kan ha hänt ja.
Jag har smugit ut utan lov - mjo..
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – nä de tror jag inte iaf.
Jag har en hemlighet som ingen vet om – de har jag väl.
Jag har fuskat i ett spel – haha, ofcourse.
Jag har struntat i ett prov – nä men glömt.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – nope, onödigt. 
Jag har druckit mig berusad – no.
Jag har tagit medeciner mot drepression – nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – de kan man säga ja.
Jag har vaknat gråtande – si
Jag har somnat gråtande – si

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - aaa, inget att gilla elleeer.. 
Jag har sett någon dö - inte sett, bara hört.
Någon du har känt som nyligen som dött - a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback