inte för att skryta men...

Datum:2010-05-17 Klockan:18:59:39
inte för att skryta men...mina bullar är nog dem godaste jag ätit! ;)
speciellt vaniljbullarna ♥.
okej jag erkänner, jag misslyckades med första omgången :$ råkade
glömma att smeta ägg på dom, glömde pärlsocker och brände bullarna helt totalt ;)
heheheh. men de hindrade mig inte till att göra en till omgång, vill ju liksom inte
avsluta med att misslyckas ;o.
men dessa blev perfekta, och jag erkänner även här att jag nästan glömde att smeta
dom med ägg och pärlsocker denna gången med ;) men kom på de precis när jag skulle
sätta in plåten i ugnen.
men nu är jag äntligen klar, har alltså inte hunnit lägga in konfabilderna men nu kommer dom;

tagit bilderna från ellen och evelina^^
därför får evelina en
feeeet länk av mig :d


albin och ellen


ellen ehm..dansar (?) och borstar tänderna ;d


evelina gick och tog kort på lite allt möjligt när vi hade idrott;)
tyärr fick hon inte med bensinskylten som hon ville:(
blev en tuuuuffff bild på hennes sko till vänster och lite av min till höger.


lite folk som väntar på att gå någon stanns.


albin masserar ryggen (y)


jag böjer mig för att ta upp frisbeen när vi lekte frisbeegolf,
de va sjukt varmt ute den dagen.


en bild som evelina gjort om så fint ;).
ellen till vänster, jag i mitten & linnea till höger.

nu ska jag äta mer bullar! ♥

Kommentarer
Postat av: eve

haha jag känner mig som en stolt fotograf! :D tack för länken! kram <3

Datum:2010-05-17 Klockan:18:59:39
URL: http://evelinaochsinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback