vardagen förföljer mina drömmar

Datum:2010-05-09 Klockan:21:04:41
kom hem vid åtta, men har haft extrem halsbränna hela dagen :(
kan inte ens svälja & jobbigt att prata.

jag har märkt att vardagen förföljer i mina drömmar, som en röd tråd genom allt.
låter helt sjukt, men varje natt drömmer jag antingen att någon jagar mig,
jag är vilsen i göteborg eller stockholm, jag håller på att missa tåget,
jag hittar inte utgången till ett köpcenter, o.s.v.
stressen följer mig i drömmar. eftersom de är så himla mkt i skolan och allt
ska va klart innan sommarlovet & innan betygen sätts
så är de ju alltid skönt att sova lugnt och skönt att vila upp sig, men nejnej
inte ens då är de lugnt.

nu ska jag iaf försöka bota min halsbränna och sen försöka sova lugnt ;)


en bild från igår. ellen till vänster, jag till höger.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback