24 little stories.

Datum:2010-11-30 Klockan:16:19:00
Eftersom att jag har bloggtorka så gör jag som de flesta och börjar med detta imorgon:

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Detta får mig att gråta
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Bilder från jag var liten
Dag 09 – Vem vill jag vara för en dag?
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – I min handväska
Dag 12 – Den här veckan
Dag 13 – Stunden då jag mår som bäst
Dag 14 – Snyggaste kändiskillen
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Något beroende
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 - Min första kärlek
Dag 21 – Den här månaden
Dag 22 - Min favoritplats
Dag 23 - det här saknar jag
Dag 24 - Min jul
.
Kommer att lägga detta i en egen kategori så blir det lättare för er att hitta och
blicka tillbaka ifall ni känner för det. lägger det alltså i kategorin ' 24 little stories ' .
precis lagom till jul ! :)

______________________________________________________________________

Just nu är sara hos mig, hon tittar på trollkarlens lärling och jag håller på att skriva lite
på bildanalysen.

this day

 

avatar, HAHAH. sara asgarvar.


-

PUSSS .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback