ÖVRIGT.

Datum:2010-10-13 Klockan:16:41:42
DAGENS PLAN: plugggggaaaa . tråkigt as hell I know.
DAGENS KLÄDSEL: underkläder,leggings, baslinne, linne.
DAGENS HÅR: utsläppt & uppsatt lugg
DAGENS SMINK: puder & mascara
DAGENS ACCESSOARER: armband, örhängen, ringar
DAGENS VILL HA: pengar.
DAGENS LÅT: the man who can't be moved.
DAGENS LÄSNING: inför hemkunskapsprovet
DAGENS TV: inget ännu men det lär väl bli kungarna av tylösand sen.
DAGENS INKÖP: coca cola, kläder till den lilla nya familjemedlemen.
DAGENS SAKNAD: sommar.
DAGENS ORO: hur det kommer gå med provet imorgon..
DAGENS DROG: coca cola, choklad och mobilen. 
DAGENS ROLIGASTE: nåra vänner.
DAGENS ILSKA: ingen speciell.
DAGENS FULASTE: du! .. eheh nä no idea.
DAGENS FINASTE: mina kära vänner.
DAGENS GODIS: coklad och tuttifrutti ringar.
DAGENS HUMÖR: glad för det mesta.
DAGENS JOBBIGASTE: plugg.
DAGENS BESVIKELSE: inget vad jag kan komma på.
DAGENS BÄSTA: det mesta.
ÖVRIGT: våran spanskalärare är bäst :) vi fick gå till willys och köpa godis och sen kolla
på film. muy bien Patricia!! :D:D




imorse.

jag är så jääääkla trött på hela min design. blir aldrig nöjd, varföööör?....
ska fasen bomba headern med bilder så att man inte kan ångra sig
och tänka "åh varför valde jag inte den bilden?" pluuuuuus
att jag är trött på färgerna och A L L T .

PUUSSSS .

Kommentarer
Postat av: alva

fin blogg! :))

Datum:2010-10-13 Klockan:16:41:42
URL: http://alvattovaelisabet.blogg.se/
Postat av: Whopaaa!

fin blogg! :)) Ja men d e bra å uppdatera så det inte neddateras?

Datum:2010-10-13 Klockan:16:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback