skrämma-en-emelie-&-nellie-dag.

Datum:2010-10-03 Klockan:18:41:43
dagen har varit helt gaalen med emelie.
kolla in filmerna bara!
skrämt varandra och failat kan man ju säga.
lite oseriöst där ja.


haha, okej jag trillade faktiskt ur sängen på riktigt. mitt knä kommer få ett blåmärke..


jääävlar va hon skrämde mig här alltså :o.
tror mitt hjärta stannade ett tag här vaaa.
blev dock ingen kladdkaka, hade inget kakao^^, smaaaart.

emelie har iaf åkt hem ganska nyss.
och jag gör inget speciellt, ska städa undan lite.
hoppas ni får en bra kväll sötnosar! :)

Kommentarer
Postat av: Ssshhhh

diggar din blogg! :]

Datum:2010-10-03 Klockan:18:41:43
Postat av: nellie

svar till "Ssshhhh" :

åh haha tack så mkt! :D :D

Datum:2010-10-03 Klockan:18:41:43
URL: http://nelliiej.blogg.se/
Postat av: ninni

sv: hahah, jaah! såå snygg är den! ;D <3

Datum:2010-10-03 Klockan:18:41:43
URL: http://ninniisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback