när livet är som bäst.

Datum:2010-10-21 Klockan:22:59:06
herreguuuuud va mycket det händer i bloggvärlden helt plötsligt.
paow har erkänt att hon haft sex med nemo, blondinbella och hennes pojkvän går skilda vägar.
jag kom inte ens in på paulinas, hugos eller jockibois blogg innan p.g.a överbelastning.
stackars hugo egentligen..
pluuuuus att alice från idol har hoppat av.
menmen. nu lämnar vi detta för alla vet typ redan detta, men jag kände mig bara
lite tvungen att bekräfta detta också annars kanske ni tror att jag är mobbad eller efterbliven
eller nått ;) hiho.
_____________________________________________________________________

livet känns såhäääääär bra just nu.
har en über bra praoplats, har haft grymt bra dagar tillsammans med emelie,
haft/har en lägenhet för oss själva i en vecka, helgen kommer bli galet bra,
nästa vecka kommer bli bra och fortsätter på samma praoplats ytterligare en vecka,
veckan därefter är det höstlov !
L O V E L Y .


emelies och mina händer inatt. ehehe.
såhär "fina" är jag och emelie när vi "sover" :D

GODNATT .

Kommentarer
Postat av: aeel

jag som tycker det är skönt med sista prao dagen :u det är så tråkigt där:(

Datum:2010-10-21 Klockan:22:59:06
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: youky

In the old days, before the creation of this amazing machine, you had to knead and knead, punch down the dough and after the second rise, knead even more. Although this can be enjoyable, it’s actually a quite time consuming project, and time is just not something a lot of us have a lot of today. If you love home baked loaf of bread, you need to use a bread machine!

Datum:2010-10-21 Klockan:22:59:06
URL: http://www.uggspeichernboots.com
Postat av: Anonym

Tråkigt att Alice hoppade av. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Datum:2010-10-21 Klockan:22:59:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback