You have always been at my side, if not, so in my mind.

Datum:2010-10-28 Klockan:22:36:29
heeeeejsan emelie hääär!
bara för att nellie va busig och gick in o skrev ett inlägg på min blogg så tänker jag oxå vara busig o skriva ett inlägg i hennes blogg , HIHI
jag har igentligen inget o skriva men bara för att jag o nellie har varit så oseriösa hela veckan så tänker jag vara seriös nu , när nellie INTE ser och för att jag vill att NI ska veta att hur nellie är IRL (in real life).

Just nu är jag så hääääääär glad och de är tack vare min underbara kompis Nelllie Johansson som har gjort så att jag inte har tänkt på något negativt.
Så mkt som jag har skrattat dom här två veckorna har jag nog inte skrattat sammanlagt på ett år, helt sjuuukt!

Nellie är verkligen speciell, hon kan verkligen få vem som helst att göra precis de hon vill att hon/han ska göra.
hon har oxå 'problem' precis som alla andra o hon har haft de ganska svårt en viss tid men hon har varit stark o tagit ur sig all skit på sin egen hand.
att hon nu inte mår som bäst, beror på att hon inte tål o bli sviken en gång till och inte vill förlora nån.
fattar inte hur du kan le varje dag utan att bryta ihop, jag skulle aldrig kunna vara så stark som dig, även om jag vill.

men nellie du ska bara veta hur mkt du betyder för mig, du är bland dom få som jag kan lita på.
hoppar du - så hopppar jag.
ÄLSKAR DIG ! ♥

HIHI, gulligt!
hoppas att ni som läser denna blogg förstår hur underbar nellie är, hon förtjänar verkligen era kommentarer.
o jag kan verkligen inte fatta hur allt detta underbara får plats i min lilla nellie , vet ni de?
och dumma dig nellie som tjuvläste :O !
ha de bäst everybody !
PUSSS!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

HEj du Deltog i dagens blogg idag hos mig! vinnaren kommer att avslöjas i morgon kväll, Detta gör att du får en Extra Chans att vinna, du kan då kommentera att du är med i dagens blogg efter 00.00 i natt igen!

låter de bra ?

kram :)

Datum:2010-10-28 Klockan:22:36:29
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback